Майже століття тому Зигмунд Фройд визначив проблему тривожності як ключову для розуміння людської психіки. Він писав: «…немає сумніву, що проблема тривожності є центральною точкою, у якій сходяться найрізноманітніші та найважливіші питання, загадкою, розгадка якої проллє світло на все наше психічне існування. ». (Вступні лекції з психоаналізу, 1917, сторінка 393)
Нарешті настав час відповісти на питання про природу тривожності. Це стало можливим завдяки тому, що зараз у нас є достатньо елементів, щоб скласти цілісну картину: глибоке розуміння теорії прив’язаності, усвідомлення людської вразливості, знання про механізми уваги, відкриття у сфері нейронауки. Однак мати окремі елементи – недостатня умова. Потрібен аналітичний розум теоретика, щоб їх об’єднати, і досвідченість терапевта, щоб перевірити цю модель на реальному людському досвіді.
Доктор Ньюфелд знайшов унікальну можливість не тільки для того, щоб відповісти на це питання, а й для того, щоб зрозуміти наслідки для наших дітей. Картина, яка виникає внаслідок його інтеграційного підходу, відповідає як сучасним дослідженням, так і природній інтуїції. Однак запропоновані рішення можуть здивувати: не тому, що вони суперечать логіці, а тому, що вони йдуть врозріз із традиційними підходами
У центрі уваги цього курсу – тривожність наших дітей і те, що ми можемо з цим зробити, як суспільство та як дорослі, відповідальні за них. Однак розглянуті динамики та висновки можуть бути застосовуватись до людей будь-якого віку.
"Згода на дотримання авторських прав Інституту Ньюфелда" та "Документ для ознайомлення
Просимо ознайомитись з форматом курсу, загальним розкладом, та основними положеннями, як проходитеме навчання.