0
0 reviews

РОЗУМІТИ ТРИВОЖНІСТЬ - квітень 2025, соціальні працівники

Ознайомчий курс про підхід розвитку Гордона Ньюфелда на основі прив’язаності
Категорія
428 Students enrolled
  • Опис
  • Розклад
  • Відгуки

Опис курсу:

 

Майже століття тому Зигмунд Фройд визначив проблему тривожності як ключову для розуміння людської психіки. Він писав: «…немає сумніву, що проблема тривожності є центральною точкою, у якій сходяться найрізноманітніші та найважливіші питання, загадкою, розгадка якої проллє світло на все наше психічне існування. ». (Вступні лекції з психоаналізу, 1917, сторінка 393)

Нарешті настав час відповісти на питання про природу тривожності. Це стало можливим завдяки тому, що зараз у нас є достатньо елементів, щоб скласти цілісну картину: глибоке розуміння теорії прив’язаності, усвідомлення людської вразливості, знання про механізми уваги, відкриття у сфері нейронауки. Однак мати окремі елементи – недостатня умова. Потрібен аналітичний розум теоретика, щоб їх об’єднати, і досвідченість терапевта, щоб перевірити цю модель на реальному людському досвіді.

Доктор Ньюфелд знайшов унікальну можливість не тільки для того, щоб відповісти на це питання, а й для того, щоб зрозуміти наслідки для наших дітей. Картина, яка виникає внаслідок його інтеграційного підходу, відповідає як  сучасним дослідженням, так і природній інтуїції. Однак запропоновані рішення можуть здивувати: не тому, що вони суперечать логіці, а тому, що вони йдуть врозріз із традиційними підходами

У центрі уваги цього курсу – тривожність наших дітей і те, що ми можемо з цим зробити, як суспільство та як дорослі, відповідальні за них. Однак розглянуті динамики та висновки можуть бути застосовуватись до людей будь-якого віку.

 

Теми, які розглядаються:

 

  • анатомію та робочу модель системи тривоги людини;
  • оновлене робоче визначення тривожності, що базується на інсайтах;
  • як проблеми, пов’язані з тривожністю, співвідносяться з проблемами ажитації та уваги, а також з пошуком адреналіну;
  • прайнятні та неприйнятні способи викликання тривоги у дітей;
  • роль префронтальної кори у виникненні тривожності;
  • роль прив’язаності у формуванні тривожності;
  • чому деякі діти не можуть одночасно бачити і своїх “драконів”, і свої “скарби”;
  • три природні виходи для тривоги та як їм сприяти
  • сім спільних тем, що зустрічаються в обсесіях та компульсіях;
  • чому ми схильні відчувати тривожність, а не те, що нас тривожить;
  • чому те, що викликає в нас тривогу, може також засліплювати наше джерело тривоги;
  • роль лімбічної системи мозку у виникненні тривожності;
  • як емоційні та захисні механізми сприйняття можуть призводити до дисфункції системи тривоги;
  • як має працювати система тривоги;
  • чому у дітей зростає рівень тривожності; 
  • чому “альфа-діти” мають значно вищий рівень тривожності;
  • чому сучасні методи дисципліни викликають у дітей тривогу;
  • чому деякі діти є сумлінними, обережними та чуйними, а інші – безтурботними, необачними та позбавленими страху;
  • взаємозв’язок між мужністю та тривожністю;
  • ефективні способи роботи з причинами тривожності без застосування медикаментів;
  • що можуть зробити батьки, щоб допомогти своїм тривожним дітям;
  • що можуть зробити вчителі, щоб допомогти своїм тривожним учням.
vital
Поділіться
Деталі курсу
Лекцій 10
Завдання 1
Рівень Середній

Зворотній зв'язок